Kampanja za beogradske izbore počela je spektakularnim uslakom u zemlju fantazije, što u neku ruku i jeste smisao naših kampanja.
ps.
Zašto ni na jednom planu „Beograda na vodi“ nema zgrade Železničke stanice, iako navodno ona ostaje?
Rubrika: 19 јануара 2014.
a zašto nema reakcija kulturne javnosti na najavu da će sve srušiti a ostaviti SAMO TRI ZGRADE IZUZETNE VREDNOSTI u celoj u Sava mali, koju su konačno kako tako oživeli?
zašto nema reakcija legalista što se prvo započne projekt pa se onda donose urbanistički planovi?
zašto nema reakcija građana što prosto više nećemo moći da uznemiravamo bogataše i vozimo bajs po keju? i što nećemo više imato gde da privežemo čamce bliđe od 30 km od beograda?
Ne treba se oko ovoga uzbuđivati. Nema od ovoga ništa. Ko je lud da spiska toliki novac u Beograd (i Srbiju) a da od toga nema koristi. Tako isto i kanal do Soluna. Zabava za narod. Da bi se izgradio Beograd na vodi mora da se izmeste železničke stanice Beograd putnička i spoljna što podrazumava i odsecanje pruge, kao što je to uradio Branko Pešić sa starom stanicom Zemun u avgustu 1970. godine, ali je tada Beograd ranžirna (Makiš), koliko – toliko bila izgrađena. Koliko, kao stari železničar, znam potrebno je da se izgradi u potpunosti stanica Beograd centar (Prokop) i dve tehničke stanice, na Karaburmi i u Kijevu. Samo je u potpunosti izgrađena stanica Rakovica i Novi Beograd sa depoom i to je urađeno pre 1990. godine.
Dakle, budite bez brige, nema od tog posla ništa.