Dobrodošli u izborni matriks

Sa početkom izborne kampanje, izmišljena stvarnost u kojoj i inače živimo, podignuta je na viši stepen. Sve je sjajnije, fantastičnije i pojačano. Od nedavno znamo i kako naš matriks izgleda:

photo-Photo_enovine_archive_06-Beograd_na_vodi_uvodna_velika_853359580

To je neki grad na vodi, koji nikakve veze nema sa Beogradom, osim u pogledu politike koja se u njemu odvija.

I u njemu je glavna ličnost prvi potpredsednik vlade, premijer, gradonačelnik i predsednik svih opština. Sredstva PR saopštavanja, u matriksu poznata kao „mediji“, prvog potredsednika i premijera vole da nazivaju „neočekivana sila koja se iznenada pojavljuje i rešava sve“. On je istovremeno i vlast i borac protiv korupcije i kriminala, zaštitnik radnika i poslodavaca, reformator, puštač voda, šaptač spojenih prstiju i mnogo drugih stvari. „Mediji“ su dobili zadatak da budućeg premijera u izbornoj kampanji prikazuju u pozi pobede:

pobeda_vucic

Budući da pobednika već (moramo) da znamo, sigurnim korakom i bez neizvesnosti krećemo se ka izborima. Oni koji se prvom potpredsedniku suprotstavljaju i dovode u pitanje njegov imidž reformatora,  prikazani su kao zamlate koji ne znaju šta pričaju:

sasaradulovic_f

A oni koji su na uzici kao kriminalci:

blic_galenika400

Opozicija gradonačelniku su bivši vlasnici matriksa, poznati po tvrdnji da ni u čemu nisu grešili, a da su sa vlasti u matriksu skinuti „greškom“. Da su i oni deo matriksa vidi se najviše po tome što su protiv pokreta otpora – poznatog i kao pokret „belih listića“ – o kojima i dalje misle da su, izaberite: 1) besmisleni pokret  2) infantilni 3) morbidni. Otpor matriksu je besmislen pošto je matriks celina, there is no alternative in matrix.

Mediji u matriksu, zahvaljujući napretku tehniologije ne izveštavaju o događajima od prethodnog dana ili onim koji se trenutno dešavaju, već o onome što će se tek dogoditi za mesec i po dana.

vesti_unapredt

Tako su konzumenti PR sadržaja izveštavani o budućnosti i obavešteni o tome kako treba da se ponašaju. Ali, budući da smo tek na samom početku kampanje, sva je prilika da će ovog puta metode manipulacije biti znatno unapređene u odnosu na prošle izbore.

Kao i drugi matriksi i ovaj se sastoji od električnih impulsa, impulsa od kojih se sastoje imaginarne „medijske“ slike, koje su se ranije nalazile u impulsima koji su nosili mejlove iz PR agencija prema „medijima“.

matrix367

I kao što treba, o ovim mejlovima NIKO, niko, niko, NIKO, niko , niko, niko, niko, niko, niko, niko, niko NIKo, ne govori.

Matriks je carstvo kauzaliteta: U njemu sve „mora“ da se dogodi. Reforme su „neminovne“, a rezultati izbora se znaju unapred.

2 odgovora ka “Dobrodošli u izborni matriks”

  1. admin каже:

Pristigli komentari