Rubrika | Premalo za tekst

PR strategija DS za sledeće izbore

PR strategija DS za sledeće izbore (ako pobedi Đilas)

1. Držimo se stare priče:

“Naprednjaci su pokazali da su u stvari i dalje radikali.”

2. Dodamo malo nacionalizma:

“Da budemo pošteni pa da kažemo da se ova vlada odrekla Kosova.”

3. Masivno negiramo realnost:

“Ja sam za slobodne, oni su za kontrolisane medije. “ (D.  Đilas)

4. Glumimo da nismo neoliberali:

“Ja podržavam da država interveniše u privredi u strogo jasnim pravilima, oni veruju da će tržište samo sve da reši.”

5. Ne interesuje nas prošlost:

„Potpuno nas više ne interesuje ta priča o prošlosti“ (B. Stefanović)

6. Ljutimo se zbog Đilasa:

“Demokraska stranka ostaje snažna opozicija ovoj nesposobnoj vlasti i uz napade i kritiku vlasti uvek ćemo iznositi naše konkretne predloge.”

7. Mi imamo kadrove, a naprednjaci nemaju:

“Naprednjaci, izlazeći iz opštinskih i gradskih vlasti, samo potvrđuju svoju lošu kadrovsku strukturu.”

8. Mi smo pristojni, oni nisu:

Ali nismo verodostojni, pa još uvek igramo na staru slavu.

9. Kad bi se svuda radilo kao u Beogradu:

Nema tu nikakve politike, samo mostovi, vrtići…

10. Tabloidizacija je nešto strašno:

Još strašnije je to što su to sve bivše naše novine.

PR strategija DS za sledeće izbore (ako pobedi Tadić)

1. Držimo se stare priče:

“Ako se ili kada se vratim u dnevnu politiku, stalno ću Vučića podsećati na opasnost njegovih reči iz prošlosti”.

2. Ali imamo i novu:

“Koalicija moguća pod određenim okolnostima”.

3. Masivno negiramo realnost:

“Ponosan sam na sve što sam uradio, osim nekih personalnih rešenja“.

4. Nećemo više da koketiramo sa nacionalizmom:

“Jeremić je bio greška.”

5. Glumimo da nismo:

Nije bitno šta smo, važno je da nismo ništa. Stara slava će valjda da odradi svoje.

6. Ne interesuje nas prošlost:

„Potpuno nas više ne interesuje ta priča o prošlosti“ – to je OK.

7. Ne ljutimo se zbog Đilasa:

Ko ga šiša…

8. Mi imamo kadrove:

I rado ćemo pomoći…

9. Tabloidizacija je nešto strašno:

Baš strašno…

10. Beli listići su krivi za sve:

Nadamo se da su to svi shvatili.

2 odgovora ka “PR strategija DS za sledeće izbore”

  1. admin каже:

    „Što se tiče napada da DS nema ideologiju i viziju ja mislim da je to stranka koja danas ima najviše idelogije u ovo vreme i da je ona vrlo jasna. Biće potrebno vreme da nam građani do kraja poveruju da želimo da štitimo radnike , da imamo socijaldemorkatski pogram, imamo jasnu ekonomsku priču, želju da se država uključi na neki način u privredu, ukazujemo na sve probleme i mislim da ćemo dobiti veliku podršku građana za to“, navodi Dragan Đilas.

    On je rekao da je u ovoj zemlji većina opredeljena za Evropu, ali ne za Evropu u koju se stiže kroz diktaturu, mrak, bez svog suvereniteta i bez mogućnosti da sami o nekim stvarima odlučujemo, u kojoj s ljudi, ne samo političari uništavaju kroz medije.

  2. admin каже:

    Reči, koje govore da su neki bili dobri do pre par meseci, a sada su loši – ne vode nas ka izbornim rezultatima“, poručio je Tadić.

Pristigli komentari